fredag 16 mars 2012

Stor dag imorgon

Imorgon är en stor dag på många sätt och vis.
Tjejerna kommer hit på smörgåstårta & vin och jag ska dricka alkohol för första gången på 14 månader!!
Jag har förberett mjölk sen länge och där finns 8 frysta flaskor i frysen!
Det känns så nervöst att dricka alkohol känner mig som 14!
Jag ska ta det väldigt lugnt!!
Har alltid varit lättpåverkad, tänk då nu!

Jag bönar och ber att min klänning ska hinna fram men det ser mörkt ut : (

Den största grejen är att jag ska vara utan Neo, han åker vid 19 och sen ska Neo och Patrik sova hos Patriks föräldrar.
Hade de sovit hemma så vet jag ju att Neo sover bra sin säng men där borta ska han sova i vagnen och där är ljud han inte känner igen.
Lika mycket som jag längtar till imorgon har jag så mycket ångest!! Men det är väl naturliga mamma känslor?
Jag vet ju att Patrik klarar det bra men måtte Neo sova gott hela kvällen bara!!

Vad är då det värsta som kan hända??
Jo, att han vaknar och inte kommer till ro och somnar om. Och då finns risken för en hysteriskt ledsen Neo läääänge!! Som sen inte kan varva ner :( åååh!
Håller timmar och tår för att han sover gott igenom kvällen.


Idag ska jag städa hela huset, vi ska handla "blannevann" mm.
Bära in bord och stolar och duka och göra fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar