onsdag 4 april 2012

Härliga onsdag.

Idag ska vi hålla sams! Ja, eller försöka!

Snart ska vi åka till Bvc på föräldrarträff. Patrik & Stefan ska med för första gången. Kul!
Neo har saknat sina kompisar :) idag blir det kort!

Vid ett kommer Peter bengtsson hit, fint besök minsann! :)

Vi ska även hinna träffa Neos farmor och farfar idag.

Vid 17(?) ska Patrik åka iväg, ikväll är det sista tränings matchen!! Nästa vecka har de serie premiär och jag är redan nervös. Bortamatch i Perstorp.

De har tippat på att hittarp kommer tvåa i år, vi får väl se.

Imorgon åker Patrik tidigt på morgonen för att vara borta till måndagkväll!!
Min älskade mamma&micke ska hjälpa mig att hålla ihop vardagen med barn & hundar ;) det ska nog gå bra.

Trodde mina syskon ville komma hit på torsdag men det ville nog inte dem... Nähä!!

Nä, ha det gott! Hörs sen!

Och, kolla här vad vi beställt. Jag ber till Gud att den kommer innan påskhelgen !


Berättar mer om den sen :)

5 kommentarer:

  1. Jag har inte sagt nej. Jag sa att jag ev. skulle jobba. Behöver jag inte det så kommer jag förbi vid 10 tiden! HAAAAAAAAAAAAAAAAADEEEEEEEEE DIN SPAAAAAAAADEEEEEEEEEEEEEEEEee

    SvaraRadera
  2. Förressten är du kass på att blogga och dessutom e de sjukt jobbigt att kommentera här!!! Styr upp det!!

    SvaraRadera
  3. Dessutom funkar inte klockan på denna blogg!

    SvaraRadera
  4. Fan va du gnäller!!! :)
    Dålig pÅ att blogga? Med det sagt menar du få inlägg eller?? Haha

    SvaraRadera
  5. Fan va du gnäller!!! :)
    Dålig pÅ att blogga? Med det sagt menar du få inlägg eller?? Haha

    SvaraRadera