söndag 1 april 2012

På rätt väg !

Äntligen är vi på rätt väg, allihopa!
Neo har hosta, mycket slem och behöver fortfarande näsdroppar.
Men han är ju klart bättre :)
På tisdag ska han vaccineras :( dvs en vända med feber! Så olägligt just nu! Men kan inte skjuta på det hur långt som helst..

Patrik är så gott som frisk, om han inte kan dra nytta av att han är sjuk för då gör han ju det såklart.

Jag är också på bättringsvägen..
Men jag har inte haft smak på tre dagar, hoppas innerligt den kommer tillbaka ikväll när vi ska äta god middag :)

Idag har vi rensat i vårt "slänga-in-allt-skit-skåp". Herregud!! Och jag har äntligen rensat bland mina papper som legat och växt i många år. Hoppas inte jag har slängt viktiga papper bara :/

Patrik är iväg och handlar.

I eftermiddag kommer mamma&micke. Jag tänkte att jag & mor ska ut och gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar