tisdag 10 april 2012

Lögner

Lögner är det värsta som finns!
Jag har levt ihop med en människa i sex år som ljög mig rakt upp i huvudet var eviga dag! Man kan väl säga att man är skadad för livet!

Jag har blivit uppfostrad att man ska vara ärlig, aldrig ljuga!
Och på den banan kör jag, ärlighet i första hand.

När någon då ljuger för mig så sårar det så sjukt mycket. Spelar ingen roll om det är en liten eller en stor lögn, det gör lika ont oavsett.

Jag ser svart, jag ser en stor tjock vägg framför mig, hur ska jag ta mig igenom denna svarta tjocka vägg?
Går det?

Vem kommer bli mest lidande? Troligtvis jag!! Jag!
Jag? Jag som är ärlig ska sen få lida?

Besvikelse och en jävla ilska är vad jag känner.

För ett dygn sen så var jag överraskar lycklig!! Något som jag påpekade hela dagen. Allt kändes så jäkla bra!
Boom!!! Bra är så långt ifrån hur jag känner nu!

2 kommentarer: