söndag 26 juni 2011

Då kär vi en mobil ligg ifrån sängen ;) måste fråga lollo hur man lägger upp bilder och filmer direkt från mobilen. Kan börja med att säga att jag är super nöjd med min iphone :) midsommar blev inte som vi tänkt oss. Kort sagt, gästerna kom kl fem och kl sex fick jag & Putte åka in akut med alibin. Ögat svullnade upp och han skrek av smärta innefråb sin mun :( vi fick lämna kvar honom där medans de sövde ner för att undersöka honom och hem till gästerna som redAn hade ätit och hade frågesport. Vi v väl hemma vid nio och efter en timme fick vi åka tillbaka för att hämta Albin troligtvis en kraftig smäll som tagit ögat och käken. Nåja, väl hemmA vid elva blev det lyckat ändå. Den siste gick vid halv fyra typ. På lördag kom svärfar hit vid 12 och 9 timmar senare va tapeten uppe :D skiiit fint!! Idag började vi dagen med att stressa runt på Ikea. Handlade två skötbord som vi valt ut sen länge tillbaka. Ett ska stå i vardagsrummet och ett där uppe. Men så skulle vi välja byrå, jag hade min tanke och ett sådant blev det. Det är inte bara helt enkelt vitt utan sånt gammalt fint stuk :) sen fick vi för oss att det skulle de konstigt ut med olika "typer" så då vart man skit nojjig ju. Sen stressade vi hem och Putte skulle lira match och jag skulle till kollo. Blev lite slappe innan mamma körde hem mig vid tre. Putte kom vid fem och i 6 timmar monterade vi möbler. Det blev sjukt fiiiiiiint :)) bilder kommer såklart ;) ja, detta va inget kort inlägg. I love My iphone!! ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar