torsdag 23 juni 2011

Puuuhh!
Idag va vi "lediga" från skolan, finns inget som heter ledighet utan det är ju egna studier.
Satte igång och började skriva arbete kl 11.00 och med små pauser så är jag nu äntligen klar 20.30. Ont i rygg och nacke och svullna ben. Ska bara blogga och sen ska jag äntligen sätta mig i soffan :)
Idag fick jag äntligen min Iphone!! (: jag älskar den!

Igår va det match ute i hittarp, åkte ut med snälla Mariette och hejade och det blev vist vinst med 4-0! Det va skojsigt vill jag lova!
För övrigt har hundarna vilat idag, men det är lugna idag så det verkar vara OK för dem med :)
Jag & putte har satt upp partytältet inför imorgon. Känns som det blir en hel del stress imorgon :/ det gillar vi inte! Vi ska städa, ut med hundarna i skogen, duka och fixa och iallafall ha satt på potatisen och äggen.
Men det "börjar" inte förens kl 17.00, helt okej tid enligt mig :)
Väldigt besviken på att ingen av mina vänner kommer.. men det är inget fel på dem som kommer så det blir jätte trevligt ändå. Men som sagt, väldigt besviken och ledsen. Har fått veta att de har en fest på eget håll istället. Ja, så kan det gå.
Det blir en lugn midsommar för min del, hehe. Men det blir kul ändå. Vi ska nog ha lite lekar och så :)

Vad finns det mer att berätta? .. Hmm
På lördag ska vi äntligen få upp tapeten på väggen!! åååh ja!
Kommer bli såå fint och så mysigt.
Får se om vi handlar skötbord och byrå på söndag, blir nog inte mycket gjort den dagen eftersom hittarp spelar sin sista match innan ett litet uppehåll.

Nä, trevlig midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar