torsdag 16 juni 2011

Tack för gratulationerna alla min söta vänner, familj och släktingar :)

Dagen började med att putte gick upp innan mig och tog ut alla vovvsingar, dum som jag var så gick jag ju ner för tidigt för han hade ju gjort frukost till mig som hon skulle komma upp med. Aja, tanken va ju jätte go :)

För övrigt hade ju jag och patrik 2 ÅRS DAG!! och det får inte glömmas bort!

Mellan 12-15 gick jag i skolan och kl 16 kom mamma, mormor, therese och jonny hit på lite fika och gulliga therese&jonny hade köpt en pymas och nalle åt bebben :)
taaack!!
Sen kom pappi vid 17 för att äta middag med oss :) mys, tack pappa för presenten ! <3

Strax efter kom Sarafisen och nille, så bjöd vi alla på kycklingpaj + äpplepaj och glass :)
Efter middagen åkte pappa hem och vi andra tittade på en skräckis, eller ja...sara och jag tittade ;)
De andra två mupparna va upptagna med ett nytt spel på iphonen !

Patrik fick en present av mig, ridning.. HAHA!! jag, therese, jonny och patrik ska rida 2 timmar på åvarp, gissa om det kommer bli kul? De har typ aldrig suttit på en häst så ska vi rida ut och få sätta fart på deras hästar, mohaha!

På söndag är det äääääntligen boxerspecial!! Gud va jag älskar denna helgen!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar