söndag 12 juni 2011

Efter mitt kalas igår åkte vi och spelade med minigolf med henrik&helle och ett annat par.
Jag kom näst sist.. MEN.. vi spelade aldrig klart pga regnskurarna.
Åkte hem till bror&helle och tittade på roliga, rörande och skrattretande klipp för att sen åka hem till vår lya. Satte oss i soffan i tio minter och insåg att de vore jäkligt skönt att lägga sig :)

Idag fick jag veta att Tira fixade sin korning med hela 520 (hoppas jag inte ljuger nu) poäng! Jädrar va bra måste jag säga. Grattis Ann!

Jag & putte åt lite frukost för att sen åka till bruces, hade en viting kopplad hela rundan pga sitt haltade bakban (som han inte haltade på då) och de va ju en match :) Han ville ju springa och leka med tjejerna.
När vi kom hem åkte putte iväg för att spela match och vid tolv kom mamma, Therese, jonny och saga för att hämta mig och Albin för vi skulle på utflykt. Körde en timme (?!) för att komma till Lotta på åsen där vi åt vofflor och glass MMMM !

Sen blev det en promenix längs en sjö, och den kopplade vitingen som BÖR vila fick nu springa lös och jäklar vilken fart de va i honom. Han simmade och busade med saga.. vi får la se om han blir halt ikväll. Fy på mig !





Kom hem kl 16 och putte kom precis hem och åt lite lunch för att sen åka iväg och träffa Carl som är hemma och hälsar på, trevligt.

Själv ska jag väl sätta mig i soffan och bara slappppppaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar