lördag 4 juni 2011

Lördag

Underbart väder idag också, men korkad som jag är så använde jag ingen solskyddsfaktor igår när vi låg på stranden så idag gör det ont, minst sagt.
Klockan 14.00 spelar hittarp match, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig för att skydda min hud samtidigt som jag inte vill svettas ihjäl. Haha!
Nu tänkte jag sortera lite bland babygrejerna där uppe, där finns ju en hel del som jag inte ska ha kvar, eftersom det är flickkläder. Sen måste jag kryssa av från min "ha-lista" vad jag har och inte har.
Vi har faktist en hel del, känns skönt. Men när vi räknade på det som vi fortfarande fattas så hamnar man nästan på 20.000 ... sjuuukt dyrt att skaffa barn!!

I onsdags hade vi "tre" prov, ett muntligt som skulle redovisas inför klassen och det gick som vanligt bra.
Två skriftliga, på det ena fick jag 9/12 och det är andra fick jag 9/9. Ja, jag är stolt som en ko!

Fick dessutom mitt betyg i vård och omsorgarbete, vår första kurs. Det är ett samlingsbetyg på alla olika tema. VG.. ! fyfan va gott!

På torsdag har vi ett prov på heeeeela medicinskgrundkurs, jag hoppas på godkänt och nöjer mig med ett G i den kursen. Har inte skickat in några VG uppgifter då det varit tillräckligt svårt att hänga med på G nivån :)

Nej, nu ska jag rensa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar