fredag 3 juni 2011

Tjenixen

Underbart att vara ledig !
Igår bjöd svärföräldrarna hem på grillfest :) Det va väldigt mysigt ! God mat som bara den.

Idag har jag, putte och vovvarna legat på stranden från 11.00-16
Ja, jag glömde smörja in mig så jag är röd som en kräfta och har frossa...aj aj aj!
Imorgon ska det också bli fint väder men jag tror knappt jag kan vistas i solen utan att det svider, ojsan!
Vovvarna va kanon duktiga idag med, Albin är så härlig. När andra hundar passerar honom med bara några meter så säger vi stanna så sätter han sig fint och bara tittar på. Duktig pojke!
Mycket simmande blev det för dem också, haha det är så roligt när dem försöker få snålskjuts... ! De lixsom försöker hoppa på vararndras ryggar, precis som när man va liten.
Ikväll har vi inte gjort ett dugg... och vad händer imorgon på dagen? jo, hittarp spelar men frågan är hur jag ska ta mig dit..
Förövrigt blir det grillning i kollo :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar