lördag 18 juni 2011

regn regn



 
Blööö vilket pisseväder. Håller ni med?
Igår slängde putte&jaq 5 sopsäckar med mina kläder + en massa annat skräp. Skönt att få det gjort.
Nu håller jag tummarna för att patrik & svärfar kan tapetsera babyrummet imorgon. Men det är inte säkert :/
Det som ska göras sen är att handla skötbord + gaderob, så ska vi tvätta alla grejer så man kan få in det i gaderoben :)
Funderar på att skruva ihop sängen också, vi ska ju inte bädda den än dock ;)
Man vill ju inte göra saker och ting för tidigt, hehe.

Igår så fick Albin träffa kalvarna i skogen, de pussades till och med!

 


Idag har jag & mamma tagit en kortare promenad med hundarna innan vi skulle åka ut till hittarp och heja på putte mfl. Söta sara va också med och tittade idag :D
Det blev tyvärr förlust med 3-2 .. tradigt.

Nå, vad händer idag/ikväll då? Det blir nog soffhäng.
Funderar lite över morgondagen, det ska ju regna hela jäkla dagen!!
Vi har ju ett tält, ja ett sådant som vi sover i. Man kanske kan sätta upp det, och ha buren/burarna där inne för att sitta skyddat ? kanske inte så tokigt?
Och hur gör vi med burar? Jag har alltid haft med en bur, men ska man trycka in alla 3 där? Kanske lite trångt? Jag ska sätta upp den och se hur trångt det blir. Annars får vi komma på en annan lösning, bökigt att ha med sig två. Varför skaffade vi tre hundar? haha.. det frågar jag mig själv många gånger. Men, jag älskar mina fisar lika mycket :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar