måndag 20 juni 2011

Idag vaknade jag av regnet innan klockan ringde, deppigt. Fy sjutton va det regnade!
Kände inte alls för att åka till skolan och det va nästan nära att jag struntade i det.
Men på med regnjacka och stövlar och iväg för att ta bussen, som inte går 34 utan 24...sommartider. Blev dock inte jätte sen till skolan.
Men tack och lov att jag gick till skolan, hade ett miuntligt prov som gick bra och sen fick jag ÅKA HEM!! Så de va bara en timme i skolan, härligt.
Tänkte absolut att hundarna skulle få en vilodag idag men det tyckte inte putte så vi åkte till skogen vid 12, och jisses va de sprang och sprang. De va fortfarande trötta efter gårdagen, men de hade då spring i benen :)
När vi kom hem så började patrik måla barnrummet, det skulle målas vitt över spacklet. Och jag tömde gaderober för att sen packa in bebissakerna som varit ner packat sen vi handlade det. Det va riktigt mysigt.
Vi hjälptet åt och varje outfit kände och klämde vi på "tänk att han ska ha denna" osv osv :) En riktig mys stund.
Nu ska jag tvätta täcken mm. och sen ska det också läggas in. Väntar dock med att tvätta kläderna, lär ju handla ännu mer :)

Skönt att få lite gjort idag :)

Visst ja, det blir ingen gaderob. Vi har lyckats tömma 1½ gaderob som reda finns i hans rum så ska vi handla en byrå :)
Blir kanon!
På lördag, förhoppningsvis, ska det tapetseras :D :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar