lördag 29 oktober 2011

BF dagen är här!!!!
Tänk att dagen är här som vi väntat på i nio månader, det är helt galet.
Som någon sa till mig, man borde sagt slutet på oktober så man inte blir besviken när BF dagen kommer och går men ingen bebis tittar ut.
Men å andra sidan så vet väl alla vid detta laget att man inte kan räkna med att bebisen ska komma på BF dagen. Det är ju bara en riklinje..
Och jag som trodde jag skulle få tidigare, ja, alla trodde ju det..
Men jag känner inte mig särskilt besviken, jag/vi har ju inte ens förstått att vi ska bli föräldrar än. Vi har inte förstått att vi ska få hem en bebis. Helt ofattbart.
Tittar på Melvin och försöker förstå att vi ska få en sådan!

Hade det inte varit för den fruktansvärda klådan hade jag kunnat koppla av mer. Men nu vet jag ju att förlossning är det enda som botar klådan..

Nu är vi på väg till puma lagret, förhoppningsvis kan all stress sätta igång det hela :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar