fredag 28 oktober 2011

Förväntade mig typ att slemproppen skulle gå en gång men ikke. Det kommer i omgångar, är en del som ska ut ;) mysigt snack jag vet!

Har inte haft några känningar så det blir nog ingen bebis idag heller.
Imorgon är BF dagen här! Känns helt galet. Dagen man väntat på i 9 månader!
Jag är väl medveten om att det inte betyder att bebis måste komma just den dagen, men det känns härligt att äntligen vara där.

Natten har varit en pina! Jag får panik på klådan på magen, jag började nästan gråta av frustration..
Sov Max en timme sen vaknade jag av att det kliade så fick jag smörja med zink salva (bebisens rump salva) och sen tog det ju någon timme eller fler innan jag somnade om.
Kliar inte, bara "smörjer" när jag inte står ut att låta bli.

Då är det fredag!
Om en timme ska jag åka till stan för en fika med mina tjejer. Ska bli skönt att komma ut !!

Ikväll är det idol, men vart ? Vi behöver nog komma hemifrån ;)


Provar en ny juice idag :) god! Hoppas den är så nyttig som det står på.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar