måndag 31 oktober 2011

Då har nästan hela denna dagen gått..
Åkte till mvc och det var helt enkelt bristningarna som skapa denna klåda..
Ni vet när ett sår läker, så kliar det ju.. Nu när bristningarna kom så vill kroppen läka, så börjar det klia och jag har kliat och nu ser det ut som det gör..
Fick utskrivet en medicin mot klåda som även är lite lugnande..
Sen ska jag smörja med baby olja eftersom jag är super torr.
Hoppas det ger med sig nu :(
Fick även boka en hinnsvepning på måndag. Då går dem in med en "virknål" och retar hinnorna så förhoppningsvis kommer man igång och får värkar efter det.
Min BM hade gjort tre hinnsvepningar förra veckan och alla tre kom igång inom 12 timmar! Wooho! Fast jag hade ju gärna kommit igång innan dess :/



Efter besöket åkte vi till apoteket och bageriet och handlade vaniljbullar som vi tog med hem till syster.
Det var hennes första dag utan pappa Jonny men det hade gått bra. Mös en stund med Melvin och sen spelade vi kort. Albin och saga var ute i trädgården med vara en boll och tjejerna va där inne med oss.
De blev åtminstone lite trötta av skogspromenaden :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar