lördag 22 oktober 2011

Man sover inte länge nu för tiden. Men det är nog bra att vänja sig vid tidiga morgnar tror jag :)

Trodde jag hade lite känningar i natt men det har nog bara varit drömmar. Jag har alltså drömt att det händer grejer med min kropp. Suck!

Ska fråga min söta snälla mamma om vi ska ut och gå idag. Patrik kommer hem vid tre och då ska han bara byta om snabbt för vi ska på kalas för savannah som fyller 4 år.
Så där hinns inte med någon promenix.

Har dessutom lite ångest inför morgondagen. Om lilleman vill stanna kvar i magen och inte ger mammas kropp signaler på att något är på G så drar jag och mamma till Hörby imorgon med alla hundar.
Då är tanken att jag ska ställa upp på boxercupen (in.off lydnastävling) men någon av hundarna. Men det är ett tag sen vi tränade och jag måste åtminstone köra igenom momenten en gång känner jag ;)

Jag har ju ifs hela dagen på mig men ja ;)

EN VECKA KVAR TILL BF!!!
Alltså sju dagar!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar