torsdag 27 oktober 2011

Min mage spricker, på riktigt!
För varje dag (timme) som går så får jag fler bristningar och jag har sån klåda på magen så det är knappt sant. Smörjer mig hela tiden, fet lotion, svalkande kräm, vasselin.. Ja allt!
Man kan känna att det är som små sår på magen och för övrigt sen ser den inte inte grann ut :(
Allt skaver mot magen, kan inte ens ha ett linne hängandes över magen.
Nåja, slut gnällt!


Det känns skönt att jag inte känner någon stress över att han ska komma längre.
Imorgon ska jag fika med mina tjajor, Linda och Jessica. För övrigt är det fredag och idol så det blir mys.
På lördag ska jag & Patrik till
Puma lagret kl 12.00 :)
På söndag är det middag hos helle och henrik. Men ja, han får gärna komma imorgon :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar