lördag 15 oktober 2011

Startade dagen i soffan och en rolig film för att sen åka till skogen med hundarna. Blev ingen lång runda men den tog 45 min, det gick trögt med höfterna idag.
Efter det kollade vi på gårdagens idol som faktiskt var skit dåligt! Men jag gillar årets idoler och tycker alla(nästan) är unika och duktiga. Men att att alla skulle sjunga på svenska var segt :/

Somnade en stund på soffan innan jag skulle göra vid mig inför Annika och Thomas mingel party.
Deras hus är fantastiskt och de bjöd på gott tilltugg och dryck :)
På onsdag börjar deras livs resa till kenya där de ska få träffa sin gosse Hardy som så småningom ska flytta hit :)
Adoptionen tar dock 6-9månader så vi kommer sakna dem jätte mycket!

Idag hoppades jag på att min pojke bestämt sig för att komma ut. Han liksom la sig helt knasigt i magen. Tog en bild. Troligtvis rumpan som stack upp på min annars jämna mage.



Gårdagens bild på lilla
Melvin :) Han är så så liten!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar