tisdag 18 oktober 2011

Ställde mig i duschen imorse i vanlig ordning. Fick en jädra mensvärk och varje gång det känns så tänker jag att NU är det på riktigt. Men sen försvinner det igen :/
Tog ut hundarna som vanligt innan jag fick frukost och rätt som det var sjönk blodsockret ner till noll, (nä inte riktigt) och jag började svettas, skaka och blev alldeles blek. Slängde i mig två mackor och la mig på soffa . Känns betydligt bättre nu..
Får snart ta mig upp och plocka undan frukosten.

Typsikt att min syster skulle få 12 dagar för tidigt.
Nu vill ju jag också det..
Dock 11 dagar kvar :)

För övrigt skulle egentligen lilla Melvin födas idag, de hade planerat kejsarsnitt idag men så gick ju vattnet i torsdags.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar