onsdag 19 oktober 2011

Kan det vara så att det är på G?? :)

Har känt sammandragningar till och från hela dagen, precis som vanligt.
Men nu mot kvällen slog tanken mig att de kom rätt så tätt och så. Tänkte inte så mycket på det men vid 20 började jag undra om det inte kom liiite väl tätt?

20.22
20.24
20.28, 30, 33, 36, 38, 44, 49, 52, 55 och 21.12.

Började skaka som ett asplöv och kallsvettas på händer och fötter. Blev alldeles rosig om kinderna och jag fällde även en tår.

De är inte ett dugg smärtsamt men de gör ändå så att det blir lite jobbigt att andas och det känns som blodet stannar i huvudet.


Efter att ha varit på toa så avtog det hela. Men nu har det kommit tillbaka igen :)

Ja vi får väl se. Känner ju inte att det är på gång NU men något står inte rätt till i min kropp och detta har jag aldrig varit med om trots mycket sammandragningar.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar