måndag 24 oktober 2011

God morgon! Eller middag? Klockan är 10.30 och jag äter frukost. Sov till kvart över nio idag, härligt :)

Jag glömde ju skriva att när jag kom ner till akuten hade jag ett BT på 115/80.. Men det påstod att det var normalt. Enligt mig är det konstig att det stiger så pass mycket nu på slutet.

Jag ska till min BM på tisdag och då kollar hon urin och BT så det känns tryggt.

Det positiva med att spendera 5 förjävliga timmar på sjukan igår får en att inte längta tillbaka. Men visst, blir ju inte ledsen om förlossningen sätter igång på riktigt.

Känner mig tung i huvudet idag, hoppas migränen inte kommer tillbaka..

Syskonen Gustavsson i lördags, savannah fick ett Keyboard som uppskattades av de stora barnen :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar