måndag 17 januari 2011

Ajajaj

Igår när vi va på söderåsen så höll lollo på att trilla på isen, men "som tur var" så stod jag där så hon kunde fånga upp sig med hjälp av mig. Tyckte det kändes som något hände i ryggen och visst gjorde det de ;) Har en nerv i kläm och det gör så ont, svårt att röra sig. Det gjorde till och med ont att sitta på bussen pga att man skumpar lite.
Tack Lollo ;)

Idag har jag jobbat en kort dag, skönt! Ryggont och väldigt förkyld. Till och med de gamle dementa kan höra det ;p då är det illa.

För övrigt så kallar brukshundsklubben på mig. När jag satt på bussen så insåg jag att det fanns endast lite "snöfläckar" på gräsmattan, gisses! Vart tog all snö vägen? Detta har jag väntat på och nu vill jag verkligen dit idag.
Men klockan 14 kommer lilla Astrid hit, hon ska bo hos oss i 2 veckor. Känns väl inte helt bra att lämna valpisarna ensamma ikväll. Om det är som med Tilda&Albin så låter dem inte varandra vara. Men förhoppningsvis så blir det lite lugnare :)

Tänkte lägga upp en bild på lilla Isabella

Babybild


Tänkte även lägga upp en bild på Ebba & Kimbo för er som undrat hur han ser ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar