måndag 31 januari 2011

Köttbullar

Det är väldigt mysigt att gå upp kl 06 och ha en mystimme med vovvarna innan jobb. Aja..
Efter jobb så blev det lite slappe framför tv´n, för att sen åka till väla skog och gå en promenad med mycket spring för hundarna. Sen åkte vi till ikea, patrik skulle köpa en såndär "upphängaregrej" till sitt skåp på träningen, vi handlade dessutom en såndär grej man ska ha i knät under datorn, så man inte blir steril (som sara sagt).
Vi hamnade va någon anledning på resturangen, skulle bara titta vad där fanns.
Blev en talrik med mos&köttbullar till patrik, två vitlöksbröd, sallad, cheesecake och en stooor kaka.
Ja, jag orkade inte ens äta upp, haha.. gamar!
Efter ikea åkte vi till mamma för att hon skulle reda ut mina papper, fattar inte mycket när det gäller löner, semesterersättning osv ;)
Nu har jag tittat på serier som jag spelat in från helgen, one three hill och livet på BB. Jag blev riktigt rörd, det avsnittet visade verkligen allt när de går igenom en förlossning, inte minuterna innan barnet kommer utan direkt när de kommer in tills de åker hem, nästan. Vilken känsla det måste vara att få barn och tänk att få jobba som det.. spännande varje dag!

Imorgon har jag som tanke att vi ska spåra, får väl se om patrik känner likadant :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar