lördag 15 januari 2011

Dunder förkyld !!

Igår jobbade jag 7-15 sen va jag trött efter att ha jobbat fem hela dagar i rad ;)
Efter jobb blev det en promenad i pålsjö tillsammans med lollo, patrik & alla fyra hundar. De sprang mycke lösa och alla va trötta efteråt. Härligt !!
På kvällen gjorde patrik en riktigt god middag, smördeg, fläskfilé, god fyllning, god sås och färk pasta.
Efter middagen gick vi in till våra fina vänner Fabbe&Vickan, lilla Alicia va fortfarande vaken. Vilken goding!
Blev Let´s Dance och lite snacks :) GILLAR!

Idag vaknade jag med världens förkylning, känns som huvudet ska sprängas och när jag rör mig känns det som jag ska svimma. Anfodd blir jag också, för minsta lilla. Tre näsblods-attacker har jag även hunnit med idag :s skumt, iinte haft näsblod sen jag va liten.
Blev en långpromenad iallafall tillsammans med Annelie&Kimbo och Ebba. De leker så himmla fint tillsammans och det är så underbart att bara ha med sig en ibland :)

Nu ska jag strax på kalas hos mormor, god mat och bara slappa. Inte speciellt ansträngande. Tar med mig lilla albin dit så han får nog och göra med "barnen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar