lördag 1 januari 2011

1 januari 2011

Det kändes konstigt att skriva, dessutom skrev jag 2010 av ren vana.
Nu är det 2011, inte klokt! Tiden går så snabbt, åren bara försvinner och vad hinner man med egentligen?
Jag är ifs väldigt nöjd med mitt liv och min vardag. Jag har världens finaste familj, tre fantastiska hundar, en underbar sambo och ett jätte fint hem.
Jag har fått två jobb som jag trivs jätte bra med, jag har världens finaste vänner, speciellt sara <3

Igår jobbade jag på konsum 8-14, efter det hämtade patrik mig så plockade vi upp lollo och gick i sofiero skogen. Det va en underbar promenad och alla hundarna va jätte duktiga ... NOT ! Haha, de va skit jobbiga.
Silahs drog i kopplet som sören så lollo blev inte glad på honom, ebba drog i kopplet så patrik va skit förbannad, albin sprang framför fötterna på en och bet oss i händerna, Vilda svalde en boll.. Ja, underbar runda :)
Klockan sex åkte vi hem till mamma&micke. Där va Therese&jonny, Mormor&Asta, mina tre hundar, Saga, Oskar och tuffy. Ja, fem hundar och 3 katter.
Vi åt gratinerad hummer & toast till förrätt, oxfilé och hasselbackspotatis(?) och en go sås. Och sen smarrig efterätt.
Mamma va så gullig och gav mig en present som va inslagen, hon hade skrivit ut den bilden jag tog och jag fick ram och allt. Hon tyckte den va så fin, gulliga mamma :)

Vi spelade spel allihopa med vid halv tolv (?) så blev jag trött och gick in och la mig på soffan och somnade. Klockan 23.58 väckte dem mig och satte ett glas i handen på mig :)
Vi gick ut på ballkongen, Ebba & Vilda följde med ut men Vilda tyckte nog det va kallt och gick in igen och la sig på filten. Ebba satt på en stol och tittade ut, helt oberörda av all fyrverkeri.
Albin låg och sov med mormor i soffan .. eller han sov kanske inte men han reagerade iallafall inte. Duktiga vovvar ! :)

1 kommentar: