onsdag 19 januari 2011

Vår lediga dag

Idag har jag och patrik varit lediga tillsammans, det va länge sen sist.
Vi åkte ner till stan och jag har beställt linser och glasögon, jisses. Glasögon ... det är inte lätt. Stora? Små? Färg? Båge? ..... Jaja, jag hoppas innerligt att jag valde rätt nu. Ska ta kort och lägga upp så fort de kommer hem nästa vecka.
5.500:- gick kalaset på. JIPPI!!

Efter det så blev det en go fika på Fahlmans. Vars en sallad och varm smörgås, pesto mozarella ;)









Efteråt körde vi hem till patriks mamma och hälsade på, de va allt för länge sen.
Sen hem, hämtade hundarna, bruces skog och sen hem. Väl hemma så ska vi ta ut hundarna, men det går inte!! Nyckeln vägrar, den har krånglat mycket på senare tid. Jaja, efter många om och men så löste det sig. puhh !

När vi kom hem fick Albin sitt första bad, lite rädd vart han dock ju :(
Sen gick jag ner och gjorde en sockerkaka :)
Nu står patrik i köket och gör en kycklingpaj, gott! MEN, vad hände med att vi skulle äta bättre?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar