måndag 10 januari 2011

Tilda&Albin

Idag är det måndag, om ni missat det?
Patrik skulle tillbaka till jobb efter en veckas semester, stackars honom.
Själv så jobbade jag på bergaliden, fick massor med timmar denna veckan på bergaliden då där är en som är sjuk. Så jag fick jobba över, tyckte synd om vovvarna då :(
Väl hemma så han vi precis äta lite innan Tilda kom hit. Sem dess har det varit fullt ös här hemma vill jag lova. Vi började med en långprommis i bruces, korsade en åker och alla hundarna va så lyckliga med massor med spring i benen.
När vi kom hem så busade Tilda&Albin i säkert två timmar till. Tills jag fick ta upp Albin i soffan och de somnade.
Men det varade tyvärr inte länge, de busar och busar. Vilda och Ebba ligger i sina bäddar och tittar på dem som om de inte vore kloka. Jag håller med !!




Tilda har övertaget


En styck flygande Tilda


Tilda

Tilda

2 kommentarer:

  1. Gud de är helt underbara dessa bilderna.. :-) De är jättefina ihop.. gäller och veta vem som har prickar på öronen bara. :-) /Ann Frostin

    SvaraRadera