fredag 21 januari 2011

Freeeedag !!

Fick gå upp 1,5 timmar innan jag skulle ta bussen. Ja, det är inte lätt med fyra hundar på morgonen. Först skulle de små göra sitt och sen de stora. Tyckte de blev liiiite för mycket och ta alla fyra samtidigt. Vilket va tur eftersom det kom en lös hund, lättare att hålla i två st om man säger som så :)
Valpisarna kissade kl 05.30, sen vägrade de kissa innan jag gick hemifrån så jag förväntade mig en bassäng när jag kom hem men IKKE. Det är nog första gången som de inte kissat inne när de varit ensamma, jag tror bestämt att det är Astrid som kissar inne för Albin slutade för länge sen. Hon kan ju inte våra rutiner och vet väl inte hur länge hon ska behöva hålla sig :)
Det hade iallafall gått jätte bra, såg det ut som. ALLA leksaker va ur "leklådan" men de va lugna när jag kom hem :)

Fick fin besök av min goa far efter jobb. Det är så gulligt med oväntat besök tycker jag. Nu kom patriks sockerkaka till användning också :)

Har precis dammsugat nedervåningen, fyfan va skitit här är !!

Lite söta bilder ..


Astrid är minst sagt omtyckt nu !

Albin är också med på bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar