tisdag 5 april 2011



Den där jäkla förkylningen sitter i .. och idag kändes det värre än någonsin. usch! Det är så mycket i skolan varje dag så man kan omöjlig bli hemma utan att vara livrädd för vad man missat. väldigt jobbigt för jag borde nog blivit hemma idag.

igår kom putta & la familia och hämtade mig på skolan.
vi körde raka vägen till höllviken, det va underbart igår! jätte fint väder, helt underbart.
hundarna sprang lösa och lekte i backarna, sen hittade vi ner till en egen liten strand. bud på att åka dit ett gäng till sommaren och grilla och bada, rikigt mysigt. där satt jag i BH !! medans patrik lekte med vovvarna som badade. lille albin vågade sig äntligen ut i vattnet på tassarna :)

idag va det skola igen, slutade egentligten 14 men jag orkade verkligen inte stanna.
har hunnit med lite ärenden idag. ut på väla och bytade kläderna som vanessa fick av oss.
till mors jobb och skickade lite brev..
till KÖRSKOLAN ... ja, nu ska jag ta tag i det. tro det eller ej!!

här kommer bilder från vår mysiga två timmars promenad igår :)
fint va? ser ni vovvarna?
knappt nyfikna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar