onsdag 13 april 2011

Sov ju som sagt tre timmar igår så jag kunde inte somna förens vid 2 inatt .. vilket resulterade att jag inte va människa när klockan ringde imorse. Jag bestämde mig att bli hemma, men imorgon måste jag plugga!!
Klockan 11 imorgon ska jag och jessica till bergaliden, vår praktikplats ! :) hoppas på bra schema!
ska bli väldigt roligt att praktisera där, har ju bara jobbat i köket förut så det här med morgon/kvälls rutiner är något helt nytt för mig. Som praktikant har man inte något ansvar och slipper ansvara för mediciner osv :) Sen kan man passa på att prata och gå ut och gå med dem, hoppas jag iallafall. Nu håller vi tummarna för en bra handledae ;p hoho

Idag har vi varit flitiga, patrik va ledig från jobb så vi har städat hela huset. Varför har man inte städerska?
Sen så åkte vi (såklart) till bruces och gick vår entimmespromenad ;p
Har även veckohandlat på maxi .. nu kan man koppla av, laga god middag och kanske äta lite lösgodis? :) 
Vad har hänt här?
Ebba HATAR närkontakt. Hon kan gärna lägga sin intill Vilda om Vilda redan ligger där. Men kan mycke möjligt gnäll/morra till för att Vilda ska flytta sig, vilket hon inte gör och då kan ebba mycket väl sura och gå iväg. Men de senaste dagarna/veckorna har Ebba verkligen kommit närmare Albin. När han va sisådär 10 veckor tyckte hon att han va äcklig, jobbig och allmänt störig.
Men nu så leker dem väldigt ofta och håller ihop mer och mer. På promenaderna är det fullt ös på Ebba och Albin och Vilda kan springa lite mer hos oss. Börjar hon bli äldre nu?
Vad jag skulle komma till är att jag trodde aldrig Ebba kunde ligga frivilligt såhär nära Albin. Men jodå, de ligger nästan såhär varje dag nu :)
Jaja, nog om dessa sötisar !!


Mina hjärtan


Vilda


Ebba


Albin



Happy långnäsa :)

2 kommentarer: