söndag 24 april 2011

igår va det väldigt många som kom och tittade på matchen, gratis inträde nu ju ;)
tyvärr så slutade det med 0-1 till hittarp ..
Albin va kanon duktig hela matchen, han är verkligen super enkel att ha med sig. Efter matchen skulle alla pussa och leka med honom och då blir han ganska glad :)
När vi kom hem så packade vi in hundarna i bilen och åkte till kollo, underbart väder. Lagom till middagen kom min fina sara :) Det blev snabbt kallt så vi åkte hem och sara kunde tyvärr inte stanna så länge. Jag såg klart torsdagens BB och sen fick jag lägga mig strax efter tio, helt slut! haha
Nu ska jag ut på trädäcket och sola och njuta hela dagen :) underbart ! Hundarna har redan intagit sina platser ute i solen ;p
I eftermiddag ska jag och putte GÅ till kollo och in om barnensskog så vovvarna får bada lite :) Efter påskmaten ska vi GÅ hem igen :) vi vill gärna försöka hinna med och titta förbi hemma hos sandra och tim som flyttat till sitt STORA hus i helgen :)

nej, nu kallar solen!
ha det gott mina vänner och ovänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar