lördag 23 april 2011

Påsmiddag !

När jag kom hem igår så gick jag raka vägen hem till Fabbe & Vickan där patrik redan varit ett par timmar.
De hade redan ordnat all mat och det va inte lite!! Vi började med den kalla maten , massa olika sillsorter och massa annat gott :) Sen tog vi en längre paus och gick en promenad med lilla Isabella för att hon skulle somna, vilket hon inte ville :) Under tiden åkte putte och fabbe och hämtade lilla Alicia.
Sen plockade vi fram den varma maten, men det va inte mycket vi fick i oss ;p
efter maten så gick vi och hämtade Vanessa och Savannah och gick ut och lekte med alla barnen, vädret va ju alldeles underbart igår.
När vi kom hem så hade vickan plockat fram massor med godis.. haha!
Kl 22 va det BB och sen däckade jag? ;p haha


Idag är det strålande väder, nu ska jag gå ut och sola på trädäcket och kl 14 ska vi åka ut till hittarp och titta när de spelar. Mamma och mormor följer med, så får lilla Albin också följa med :)
Sen vet jag inte hur kvällen ser ut, alltid spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar