torsdag 7 april 2011

Jag tror att det gick bra idag, vi får väl se när betyget kommer :)
Imorgon är en lååång dag i skolan, först ska vi på ett historiskt museum :/ sen vidare till skolan.
idag har putte och jag varit på banken, alltid trevligt .. tog ju bara 1,5 timme idag ?
sen lagade faktist JAG mat för en gång skull. spagetti och köttfärssås.
nu har jag lurat runder på facebook en stund och ska placera rumpan i soffan och kommer mycket troligt somna.. sjukt trött..

Jag älskar ebba väldigt mycket, det ändrades inte för en sekund när jag fick tillbaka svaret från SKK att hon hade lindriga benpålagringar på sitt knä trots att jag hade stora planer planer för ebba, avelsmässigt.
min kärlek till ebba förändrades inte en sekund den dagen jag fick svaret.
mina hundar betyder allt, oavsett vad som skulle vara fel på dem !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar