fredag 29 april 2011

i onsdags jobbade jag som sagt 7-15 och efter det så åkte jag och putte till väla för att handla min outfit inför lördag. blev en fin klänning från sisters och lite tillbehör från olika ställen, strumpebyxor, halsband, armband och ny BH.
nu fattas det bara skor som jag SKA hitta idag!

efter väla kom mamma hem till oss för att fixa med min deklarering som inte är den lättaste eftersom jag har haft företag, jaja. hoppas det löser sig nu.
sen åkte vi och hämtade nille och handlade hamburgare som vi kunde grilla för att åka vidare till mamma och lämna av alla vovvarna och sen hem till jacob och jenny. där blev det grill mys och fotboll. perfekt! jag somnade efter 5 minuter och vaknade i pausen för att sen somna tills det tog slut. lagom!

igår jobbade jag kväll 13-21 , började med att sola med älsk som va ledig och vid 13 fick jag bege mig till jobb. gick kanon bra på jobb och kändes verkligen bra.
fick dessutom sluta lite tidigare och då passade grabbarna på att hämta mig på jobb när de kom från hittarp, tackar!
vi körde till en pizzeria och handlade pizza... asså jag kan inte påstå att jag va sugen eller att de va gott. kroppen säger typ nej till att onyttigt och det är faktist lite jobbigt.
höll ju på att kräkas inne på pizzerian för alla lukter är så starka, men när jag kom ut stank det gödsel så jag fick gå in till den svettiga kebab lukten igen.

väl hemma så tog vi vovvarna , tittade på BB sen minns jag inte mer för jag däckade.
vaknade inte ens när patrik sa till mig att vi skulle gå upp ;p

idag är det freeedag ! och jag är leeedig!
dagen börjar med solning på trädäcket och sen ska vi till skogen med hundarna.'
efter det ska vi hämta vanessa + allt vad det innebär eftersom hon ska sova här till på lördag.
vi ska hinna med att hon sover middag, handla skor till mig, handla på maxi, hälsa på susanne, ut på sofierokisosten och äta och städa undan kläder här hemma... jisses !

imorgon LÖÖÖÖRDAAAAG är det äntligen dags. Tim&Sandra ska gifta sig, stort!
kl halv fyra börjar det i kyrkan för att sen åka vidare och fira det hela. ska bli väldigt roligt :)

det va allt för idag, önskar er alla en riktigt bra helg !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar