måndag 25 april 2011

idag gick det bra på jobb. blev lite självständigt arbete, läskigt ;p

morgonen började inte bra.. stod och väntade på bussen och jag väntade och väntade..
den skulle komma 30 .. ingen kom, 40 .. ingen kom .. 50 .. ingen kom.. då skriver brorsan på fejjan att det är röd dag!! shit då! men då skulle de komma en buss 07.00 (när jag skulle börjat) men den kom inte heller. nej, då tittade jag på 7:ans ... när jag skulle åka med 3:an .. GAAH! fick vända hemmåt och väcka min sovande sambo och be honom köra mig. Kom trots det bara 15 min för sent, tack honey!

efter jobb kom min snälla sambo och hämtade mig så körde vi raka vägen till bruces där vi gick på syrran&jonny. blev bestämt en grillkväll hos oss och de hann hem till oss innan vi hann hem. God mat på trädäcket i kvällssolen och kortspel på det :)
nu blir det tv tittande och sen ska jag hoppa i säng efter 23 så jag orkar upp till jobb imorgon.

7-15 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar