torsdag 29 september 2011

BM igår.
Igår var det en vanlig kontroll hos BM på eftermiddagen. Hon frågade hur jag mådde precis som vanligt och för första gången svarade jag att det börjar bli jobbigt, annars har jag alltid sagt att allt är bra.
Hon såg att jag hade samlat på mig vätska och avrådde mig från att fortsätta sitta i skolbänken, så nu är det bestämt att jag slutat skolan imorgon.
Alla värden var bra som vanligt och jag hade lågt och fint blodtryck.
Jag berättade att förvärkarna kändes mer och att de nu var ett tryck neråt.
När jag la mig på sängen sa hon att det va helt tomt uppe i magen och att han sjunkit ner jätte mycket, vilket jag själv sett och känt. Hjärtljuden hittade hon låååångt ner denna gången.
Han hade typ fixerat sig, men hon trodde att hon kunde flytta huvudet lite om hon försökt så hon skrev Ruckbart.
Hon sa att det kanske inte dröjer jätte länge till men han kan gott bli där inne i 2 veckor till :)

Såhär snygg är jag är en föredetta lång tröja.. Allt sitter såhär nu. Ser ut som ett fyllo nere på stan.




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Haha, "ett fyllo på stan", du är söt :) kan du inte skriva mer om förlossningen, hur du känner och så nu när det är så nära? Jag är super nervös för din skull haha :P skönt att allt va bra hos BM! Kram på dig.

    SvaraRadera