torsdag 22 september 2011

Så sjukt!
Mina fina vän jessica har fått bebis idag!
Det var helt galet att vi hamnade i samma klass och har kunnat sitta där med våra bebismagar och snackat graviditet sen mars månad :)
Jag minns när vi hade praktik på samma jobb med våra pyttemagar så stod vi där och jämförde om det syntes något :p
Jessica va exakt en månad före mig så hon har ju känt av allt lite tidigare än mig. Det bästa är att det är hennes andra så hon har ju hjälpt mig en hel del :)
Detta året och vi sprungit om vartannat hos BM och jämfört vad de sagt osv.
Jessica har sagt från första början att hon kommer få en vecka för tidigt, jag har skrattat lite hånfullt åt henne ;)
Igår skulle hon då fått sin bebis på "hennes" datum och jag var ganska hånfull mot henne igår eftersom hon inte alls det fick några värkar. Nu ikväll visar det sig att hon har fått barn, 5 dagar för tidigt!! En TJEJ! som ska heta Hedda <3
Jag har tyvärr inte pratat med henne än men det verkar som det gått bra och snabbt eftersom hon inte kände något igår :)

Jag längtar tills jag får träffa lilla Hedda och gissa om det blir mycket bebismys när vår pojke har kommit.

Grattis gumman <3

Denna bilden snor jag från henne, mys på BB :)






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar