fredag 30 september 2011

Vilket underbart väder :) idag är jag på gott humör :) men det är jag ju för det mesta. Alla vovvar skötte sig så fint idag och jag behövde knappt säga till alls. Vissa morgnar så snurrar vi bara in varandra och Albin ska busa medan Ebba sitter och bajsar osv. Inte lätt att gå med tre alltid :p

Idag är min sista dag i skolan, sen ska jag gå över på lyxpengen från fk. Har inte fått veta hur mycket det blir än :/

Nu ska vi ha slutprov på hela kursen och jag är så oförberedd som man bara kan bli! Men jag deppar inte ihop för det.

Efter provet blir det en runda på stan med Linda för att sen fika med Jessica och Hedda-en vecka gammal :)

När jag kommer hem väntar städning på mig, vi har så skitit att det knappt är sant. Vilda löper, så hundrummet är så ofräscht eftersom hon inte har skydd på sig där inne. Dessutom har Albin vält ut vattenskålen och plaskat rundor med smutsiga tassar för att sen hoppa upp och måla väggarna bruna ;)
Ovanpå det fäller alla tre som aldrig förr :) YES!

Ja, sen har vi passat Happy som åkte igår och det blir såklart extra smutsigt med fyra hundar.

Efter städningen ska vi åka till maxi och veckohandla. Idag ska vi införskaffa blöjer, det känns stort!

På väg till bussen


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar