torsdag 15 september 2011

Jaha .. Lagom trött efter en lång dag i skolan. Lunchade på mezo idag, bästa Jessica följde med oss med sötaste Stella. Den flickan är så söt. En sån vill jag ha! ;)
Stor risk att jag får en bebis med stora fina bruna ögon?!

Har spring i benen, men när jag är uppe och går så gör det ont. Förstår ni hur jobbigt det är? Det kryper i benen och man kan inte ligga still mer än typ 2 min :/ synd om mig. Men när man har 43 dagar kvar till BF får man klaga !

Nu är jag "ledig" fre, lör, sön, mån, tis.
Har tre arbeten som ska göras.
Två grupp arbete så vi måste nog ses ändå. Rehabilitering hjärt och kärl sjukdomar samt habilitering autism.. Och sen ska jag skriva ett stort arbete om skallskada.. Suck!!

Titta min söta navel ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar