torsdag 15 september 2011

Gårdagen.
Efter frukosten, vid lunch ;) gick jag in och gosade med Majken & Isabella. Så söta!
6 mån och 8 mån gamla, var tog tiden vägen? Hur som helst va dem så söta när dem "lekte" på lekmattan :)
Efter det åkte vi ber till barnmorskan och gjorde en vanlig kontroll, jag har växt som jag ska, lågt blodtryck, ingen uvi osv :) eftersom jag fått mensvärk nu också så fick det bli en koll inne hos läkaren, ett vaginalt ultraljud. Alltid lika trevligt det dära!
Men allt såg bra ut, 5,1 cm tjock livmodershals om ni undrar :)

Efter det blev det en fika med helle på Waynes :)
Sen åkte vi till brorsans nya butik, Där va ju riktigt fint även om det är en gammal lokal.
Sen åkte vi vidare hem till mamma och Micke och hämtade vax.
Vad gjorde vi sen? ...
Jo visst ja, jag vek all bebis tätt så nu är allt tvättat och klart :)
Klockan va nog nio innan vi åt?




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar