tisdag 13 september 2011

Vilken grå och tråkig morgon. Idag när jag vaknade så satt jag på sängen länge innan jag kom upp. Hann till och med tänka tanken "ska man bli hemma?" men med vår dumma skola går ju inte det får då ska man kompensera det med att lämna in ett arbete. Känner att vi har tillräckligt med det redan :p
Väl uppe går de ju bättre.
Skönt att hundarna är lugna och sega på morgonen..även om Albin va väldigt intresserad av löven som blåser omkring.

Idag ska det vara föreläsning om rehabilitering efter en stroke. Jag ser iallafall fram emot att Linda ska ta med sig sin lilla Mijo idag :)

Har nog bestämt mig för att fortsätta efter denna kursen också. Får väl se om jag hinner läsa klart den och om jag får godkänt..kan tänka mig att det blir svårt att ta sig dit ibland kanske :/
Aja!

Ha en bra Dag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar