söndag 4 september 2011

Idag kommer min gullegris hem!
Han är saknad, speciellt av vilda!
Vilda har agerat vakthund i natt, sov såklart i min säng. Behövde dock aldrig agera utan vi njöt av att dela säng. Hon är så go i sängen. Dem andra två ligger PÅ en, inte alls skönt. Vilda ligger intill, gillas!


Jag sitter och är mega nervös!
Jag har alltid gått till samma frisör i ALLA år och ingen annan har fått röra mitt hår. Nu ska Annika ha barn ( så glad för deras skull) men vem ska klippa/färga mig?!
Jag har bokat tid på väla, frisyrmakarna för det måste bli gjort NU!
Klipp och sling i hätta, precis som vanligt. Men tänk om jag blir alldeles prickig (det har man ju sett) eller en ful nyans typ orange/gul.
Jag är kräsen, men vem är inte det? Nästa gång ska jag boka hos helles frisör eftersom hon alltid är såå fin i sitt hår.

Ikväll kl 17 ska jag på inredningsparty hemma hos Vickan. Tråkigt att man inte har EN ENDA krona över denna månaden i och med bilen.. Jaja, det blir kul ändå :)












- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar