torsdag 8 september 2011

Känner att det värker i kroppen idag. Stel i rygg och nacke och ont i huvudet.
Det är priset man får ta när man är uppe till halv två - två :/ såg iallafall en bra film :)
Fick en kraftig sammandragning igår när vi såg film, så obehaglig att den gick över i smärta och jag fick tårar! Det som skrämde mig mest va nog att den satt i otroligt länge.
Den följdes av sådär 10 täta sammandragningar som dock inte gjorde ont. Har ju otroligt mycket sammandragningar och har haft länge..
Tycker det börjar bli tungt och klumpigt nu. Alla kläder sitter åt och jag är inte van vid denna tyngden mot mina ben och rygg. Försöker intala mig själv att det snar är över och att världens bästa grej kommer ur detta, vi ska bli föräldrar. En pojke som Patrik och jag tillsammans har skapat. Har redan börjat snoka på webbisar för att se alla sötnosar :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar