måndag 5 september 2011

Regn regn regn...
Så här mycket har de inte regnat sen??..... Man är ju van vid regnskurar men inte så här mycket heeeela tiden.

Fick plocka fram täcken åt hundarna när vi gick vår morgon promenad. Då blir dem iallafall inte riktigt lika blöta. Alla stannade upp vid ytterdörren och ville inte alls gå med. När vi kom ut gick alla intill garagen där ds inte regnar och hela rundan gick dem med lågt huvud och kisande ögon. Sötnosar!

På köpet luktar här nu blöt hund!
Älskade Patrik hade städat nedervåningen när jag kom hem från partyt igår. Jag klagade över att gulingarna fäller och jag fick panik eftersom vi städade i onsdags.
Ja, han är då go den där.
Åkte sen till maxi på Råå där vi träffade Fredrik falke, han ska ju va på BB! de skulle fått bebis i torsdags. Usch och gå över!

På partyt va vi tre gravida. En hade gått över typ 3 dagar :(
Johanna som ska ha den siste sep och jag i okt :)

Min fina vän Jessica i klassen ska ha den 28 sep. Hon har meddelat att hon inte kommer till skolan idag. Jag förstår henne, bara tre veckor kvar. Klart det är tufft !

Idag går jag 13-16 :) skönt att ta det såhär lugnt innan man ska dit. Speciellt en måndag :)

Nä, kanske ska klä mig och sådär.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar