torsdag 29 september 2011

Idag åkte min syster och hennes sambo in på förlossningen för att försöka vända sin baby som valt att sitta upp (sätes).
Det va minst sagt nervöst innan hon hörde av sig så sent som efter lunch och tyvärr hade dem tråkiga nyheter. Det gick inte vända h*n.
På måndag den 17 oktober ska dem in och ta massa tester och gå igenom tisdagen, tisdagen den 18 oktober ska jag bli moster!!
För er som har missat det så blev jag och min syster gravida samtidigt och hon planerades att få sin bebis endast fyra dagar innan mig! Så vi har minst sagt funnits där för varandra under dessa nio månader. Therese har dock inte haft det särskilt lätt med sin gravidet. Allt från karpaltunnelsyndrom till foglossning.

Men det känns som en chock att det bara är 19 dagar tills vi får träffa hennes lille bebis. Jag tror bestämt att det är en HAN.

Nu blir det plugg, idol och kl 23 ska Happy bli hämtad.

Sov gott!

Denna tog jag idag när vi va ute, vilket härligt väder !




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar