måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!♥

För många är detta en obetydlig dag men inte för mig.
Idag har man en anledning att köpa något fint till den man tycker om, skriva ett sött blogg inlägg, äta en god middag och visa varandra mycket kärlek! Ja, det kan man göra vilken dag som helst, men det är något speciellt med denna dagen
Det finns tre stycken som förtjänar ett litet blogghjärta av mig idag.
 Patrik Min sambo
Mamma ♥ - Hon ställer upp så mycket för mig och är världens snällasye!!
Sara Min allra bästa vän som betyder allt för mig !


Imorgon har jag och patrik varit tillsammans i 1 år och 8 månader.
Tiden går snabbt och vår kärlek blir djupare.
Jag vet ingen så givmild som patrik, mot mig, mot sina vänner, mot mina vänner, sin familj, min familj ..
Hans personlighet är oerhört fin, jag älskar honom för det. Han passar utmärkt in i mitt liv, han är omtyckt av min släkt och mina vänner. Dessutom så är han världens bästa husse till våra tre boxrar.

 

1 kommentar: