onsdag 9 februari 2011

Coop

Idag fick jag ett samtal från bror för att dem behövde mig på coop. Så det va bara till att hoppa upp ur sängen, fixa sig snabbt, gå rundan med hundarna, slänga i sig frukost och kasta sig till bussen. Bussresan tar 20 min och sen tar det ca 5 min att gå från bussen och sen ska man byta om.. så det tar ju lite tid om man säger så.
Jobbade till 16 och då kom patrik&hundarna och hämtade mig på jobb så åkte vi raka vägen till pålsjöskog.
Finns väl inte mycket mer att säga om denna dagen ... :/

Imorgon ska jag nog ta med Albin till jobbet. Problemet är att jag inte vet vad personalen tycker om det, men i värsta fall får han ligga på sin filt och tugga ben hela dagen. Men förhoppningsvis så uppskattar både personalen och pensionärerna honom.
Har bara haft med honom på 2:an förut och imorgon ska jag jobba på 3:an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar