söndag 6 februari 2011

Utgång och akuten

Igår så hamnade vi hemma hos jacob, gamla godingar och massor med vin.
Efter en stund kom Anna&Bellis&Ina också :) Ännu mera vin .. !
Sen trippade vi ner till stan, hamnade på cardan och där va ju massor med folk. Lååång kö och tydligen fullt? Men som tur va så kom vi in iallafall. Sen träffade man ju många man kände, det är ju extra skoj. Bra musik, mycke dans :) Sen gick jag&putte och handlade vars en pizza att ta med hem, ogott!! Patrik mådde mindre bra och åt sen imorse istället ;p

Jaha .. akuten då?
Jo, jacob&jennys kissemisse blev arg på mig igår och bet mig i handen. Idag vart den svullen och gjorde ont så jag fick åka till sjukhuset. Fick antibiotika ..

2 kommentarer:

  1. haha sorry om vi var sjukt otrevliga och bara stack i lördags, jag var jätteirriterad, nykter, och ville bara hem och henrik var full! ;)

    SvaraRadera