tisdag 8 februari 2011

tisdag

det är tisdag eftermiddag och jag är trött..
jobbade till halv tolv och då kom min familj (putte&hundarna) och hämtade mig på jobb och vidare till bruces. skönt att slippa ta bussen iallafall.
ut men 3 helvilda hundar och sen hem och dammsuga. Klockan 14 hämtade vi barnen (patriks systerdöttrar) och så åkte vi till ikea i två timmar. Denna gången sprang man in i alla rum, provade massor med soffor och insåg hur mycke leksaker de finns för barnen på ikea. Inte sånt man lägger märke till annars om man säger så :)
Vi åt såklart, det har bilivit en ful ovana. som tur va så va Vansessa ganska hungrig, vi delade portion och jag fick 2 st köttbullar, yees!

Nu ... ja nu ska jag slappa tänkte jag. Sen ska jag laga en goood pasta rätt, eller vi får väl se om den är så god? Jag lagar ALDRIG efter recept utan mixar alltid det jag har hemma.

och så kan det sluta blåsa tack ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar