torsdag 24 februari 2011

hosta!

hade krupphosta i natt. Det satte sig på inandningen så det va extremt jobbigt att få luft.
Fíck hänga mig över badkaret så jag fick in ånga från det varma vattnet för det skulle gå bättre.
Har varit allmänt seg idag på jobb.. inte kul att jobba när man är så sliten.
Nu jobbar jag fre & lör sen är jag ledig på SÖÖÖNDAG !!!

Efter jobb så kom fabbe,vickan,alicia och isabella förbi. Tog en liten fika som patrik bakat ihop snabbt och lätt ( från affären).
Dem är så goa, hela familjen =)

Efter det så åkte vi med vår lilla liga till bruces, blev en underbar runda i det fina vädret och MASSOR med bus. Jisses va de jagade varandra idag :) kul att se.

Nu kommer snart Therese&Jonny och hämtar mig så ska vi åka iväg och titta lite i affärer.

Bilder kommer sen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar